close

用成穩的大提琴開頭,然後完美的接上清爽的電子音效,不得不說Clean Bandit每次都用這樣的方式秒到我!誰叫我最沒輒的就是乾淨清爽的電子音呢(笑

這次Clean Bandit合作的是歡樂合唱團起家的Alex Newell,還有唱Extraordinary的Sharna Bass的兄弟Sean Bass,因為這次並沒有在曲名就用feature的方式呈現。但是找到Alex Newell時,我還挺驚訝的畢竟我對他的印象一直停留在歡樂合唱團時的Unique的角色囉。然後我也是今天才知道Sharna Bass才18,18歲就唱了Extraordinary這種單曲真是不得了啊。突然感嘆起自己的年紀的(誒。

 

 

 

 

/Verse 1/

People tell me to be cautious

人門總要我小心

People tell me not to lose my self control

人們告訴我不能失去自我控制

People tell me to be flawless

人們告訴我要完美

People tell me not to let myself evolve

人們告訴我不要讓自己進化

 

/Pre-Chorus/

And I think I don't really get it

但我想我不明白

I think it's all just a peculiar game

我覺得這一切都是一場詭侷的遊戲

And soon I'll wake up and I'll forget it

一旦我醒來 我將會把一切忘記

And everyone will know me by a different name

而人們將會以不同的名字 重新認識我

 

/Chorus/

I wanted to be stronger

我想變的更強

I wanted to be everything for you

我想要成為你的一切

If I could be stronger, would you believe

你能相信 一旦我變的更強

That I could love you like you want me to?

我便能如你期望的去愛你

Love you like you want me to (4x)

如你期望的去愛你

/Verse 2/

I held my breath every time

我秉住我的氣息

I tried to keep myself dry

我試圖不要讓我自己弄濕

But did I ask too much

但我使否有著過多的寄望

If I could do it again

如果我能重頭來過

Would you believe what I said?

你會相信我所說的嗎?

That I still want that rush

我仍就想望那股躁動

 

/Pre-Chorus/

 

/Chorus/

 

/Bridge/

I wanna be strong for you

我想要為了你變堅強

Love like you want me to (2x)

就像你想要的那樣愛你

I wanna be strong for you

我想要為了你變堅強

Love like you want me to

就像你想要的那樣愛你

 

/Bridge 2/

I wanna be strong for you

我想要為了你變堅強

And I can, yes, I can

而我能 是的 我能

If only you can promise that you will try to

只要你保證你會嘗試

I'll be there, I'll be there

我會伴在你身旁

I wanna be strong for you

我想要為了你變堅強

If only you can promise that you will try to

只要你保證你會嘗試

I'll be there, I'll be there

我會伴在你身旁

 

/Chorus/

 

歡迎指正抓蟲,點歌也是非常歡迎的WWWW

arrow
arrow

    迷妹A 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()