close

修道院二人組是2009年在美國奧瑞岡州波特萊組成的電子流行樂團。

2014春天被華納音樂簽下,他們的音樂通常是電子樂器綜合一點民謠吉他,因為還算是新興的樂團所有目前只有Weekend這一張EP,但是我不得不說Weekend真的很好聽啊!輕快愉悅,MV也是走一種復古青春洋溢的感覺,所以雖然只有一首歌但是我完全看好他們的前景啊!

 

"Weekend"

/chorus1/

And all the kids now

所有的孩子們

they come running

他們都奔跑著

It's the weekend It's the weekend

因為終於週末了

and all the parents

所有的家長

they keep calling

他們不停的叫喊的孩子

but there's no answer

但是沒有人回應

cause it's the weekend

因為終於週末了

Working class to the bone

藍領階級的人們啊

and I know you're tired of hearing it

我知道你們已經非常疲倦

It's the weekend It's the weekend

但終於週末了

this right here is the D.O Proletariat

所有的無產階級主義者

It's the weekend

現在已經是週末了

come on the weekend

所以就讓我們盡情享受吧!

 

/chorus2/

Hell yeah I just got paid

我剛拿到我的薪資

it's time to get this started

是時候開始享樂

wait till I stake my claim

直到我滿足

forget that I was ever your whipping boy*

請忘記我曾是你的代罪羔羊/那個哭泣的男孩

 

Tonight I might just loose my way

今晚我只想盡情享受

but I'll never get down hearted

而我絕不會懷憂喪志

good friends keep enemies at bay

好友們將敵人困在遙遠的彼方( 不須再擔心

forget that I was ever your whipping boy

請忘記我曾是你的代罪羔羊/那個哭泣的男孩

 

/chorus1/

 

/chorus2/

 

Rest when we're old

當我們老去 就能歇息

should do as were told

就依我們聽到的去做吧

but I just can't help it

但我就是不能自己的

I'll reach for the stove

想要上前去幫忙

 

The night closes in

當夜幕低垂

now for the second act

是時候採取備案啦

tell our friends go ahead

告訴我們的朋友向前進吧

cause we're hanging back

因為我們不會受限於此

 

Youth like a spark

青春是一道閃光

it lights up the dark

照亮了黑暗

we unlock the mystery

解鎖了迷霧

I knew that you'd miss me

我知道你會想我

my mouth on your neck

我的嘴唇親貼在你的頸部

your touch on my check

你親觸我的臉頰

let hands guide the way as we play hide and seek

我們捉迷藏時 讓我們的手自由的移走吧

 

Oh baby please stay true

親愛的請對我坦白

what you gonna do when I come for you uh oh

當我為你而來 你會做什麼呢

oh baby please stay true

親愛的請對我坦白

what you gonna do  yeah my arrows shoot for you

當愛神麼弓箭射向你 你會做什麼呢

my arrows shoot so true

我的愛意是如此真

these arrows shoot for you

愛神將朝你而去

my arrow shoots so true

我的愛意是如此真

 

/chorus2/

 

/chorus2/

arrow
arrow
    全站熱搜

    迷妹A 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()